Hollywoodfruar

2010-07-06 - 11:41:49

Svenska, Norska & Danska hollywoodfruar... Är bara några av programmen som tv sänder på löpande band just nu!

När de råkar bli en tittarsucce av EN säsong så MÅSTE de bara visas så mycket de bara går av samma sorts program. Real housewives of New Jersey, New York & Orange county är oxå några av säsongerna tv sänder med precis samma innehåll, bara nya uppblåsta människor som gör bort sig i tv.

Första säsongen och kanske även nästa kanske kan vara helt ok att slötitta lite på men det spårar ju alltid ur!





Kan nån komma på något nytt kanske??!!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin