Är det en liten knubbis till??

2010-07-16 - 18:06:37

Nu sitter vi bara och väntar! Känns som han varit borta en evighet när det egentligen rör sig om TVÅ dagar =) Ahja, men vi har varit utan honom mycket på sista tiden så lite "needie" får man va ;)

Var ju till BM idag oxå på vanlig koll... (V35 i morgon)

SF-Mått = 33
Hjärtljud = 146


Har legat på mittenstreckt när det gäller SF-måttet hela tiden men nu hade de tydligen dragit iväg med 3 cm på bara två veckor! Men det är antagligen för att magen står absolut som högst just nu och till nästa gång kommer den nog sjunkit och "kurvan" dala igen. Eller så får ja en enorm mage och en riktig liten knubbis den här gången oxå ;)

Men den här graviditeten skiljer sig inte mycket från när ja gick med Elias i magen. Vikt, SF-mått och hjärtljud ligger ganska lika hela tiden.

Ahja, de återstår att se, 42 dagar kvar nu....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande!!!!!!

2010-07-16 @ 23:23:08
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Marina

Håller oxå tummarna att vi slipper gå över :), men vem vet, du kanske får före mig :) Om vi går över längsta 3 veckor.

2010-07-18 @ 15:37:43
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin