Bitter över denna ständiga kyla

2010-01-05 - 19:20:32

Hur ser dagarna ut egentligen??? De händer ju ingenting längre, enbart bitande kyla som bara blir värre och värre, rastlösa barn och föräldrar mä för den delen.

Tvätta, sortera, plocka och elda....

Hur kul är de då?!???! För kallt för att gå ut och leka i snön med Elias & att ta sig nån längre sträcka är inte ens att fundera på för bilen startar förmodlingen INTE.

Funderar allvarligt på att fylla upp ett bubbelbad, tända massa ljus och blanda mig nåt gott att dricka! Man kanske kan drömma sig bort nån annanstans och låtsas att man ligger i en jacuzzi nånstans LÅNGT borta där det faktiskt är VARMT!



Att få stirra upp mot de här istället ...

Kan jag inte bara få vinna på lotto så vi kan fly landet i några månader?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu vilken fin header!

2010-01-05 @ 19:25:40
URL: http://karlekmellantva.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag håller med, nu är de fasen alldeles för kallt...blää..

2010-01-05 @ 20:05:08
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Spelar du på lotto då? Annars så kan du ju inte vinna. Kram

2010-01-05 @ 21:49:32
Postat av: Jenny

Mamma: Njaaa vi gör ju inte de men ja tänkte att lottovinsten kanske kunde leta upp oss endå =)

2010-01-06 @ 12:10:06
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Om det vore så enkelt. Varma kramar till er alla.

2010-01-06 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin