Minisemester =)

2010-02-07 - 11:46:29


Kommande helg spenderas i Örebro!

Hela helgen är bokad med aktiviteter som Gustavsvik, Lek & Buslandet & en del shopping förstås ;)



Kom hem en dag förra veckan då hade Fredde kollat upp hotell och ordnat allt annat, gissa om jag vart glatt överraskad att det faktiskt var HAN som kom med den idén.



Nu är iaf allt bokat och klart! Det är inte ofta man kommer iväg allihopa nu för tiden på sånt här, så de ska bli hur skönt som helst att få spendera några dagar med mina grabbar i Örebro.

Behöver jag ens säga att jag längtar som en galning efter HOTELLFRUKOSTEN =)


Kommentarer
Postat av: emelie

Där har Pappa och lillebror varit ihelgen =)

dom har haft de kanon, eller ja dom har inte kommit hem ännu!!

fast dom var besvikna på badet, hade tydligen blivit jätte skabbigt =(

Jämfört med för några år sedan, men lek och buslandet var kanon =)



GUD va kul och göra nått tillsammans, aldrig fel ;)



Kram

2010-02-07 @ 13:37:56
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fy sjutton vad jag är avis! Vill att Emil ska hitta på nåt sånt åt oss också... Harkel.

=)

Puss

2010-02-07 @ 18:41:20
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin