V 38

2010-08-09 - 17:11:03

Då är vi inne i V 38!
Magen börjar bli tung och orken är som bortblåst men det är bara att bita ihop och stå ut den sista tiden.

Förvärkarna blir värre och kommer allt oftare nu, jag hoppas verkligen att jag slipper ha ont såhär varje dag i flera veckor till.

  

(Bilden till vänster ligger bebis och gömmer sig i V 38 & den till höger är med Elias i magen under samma vecka)

Väskan har jag faktiskt packat nu iaf, eller ja så gott som =) Det lilla positiva med att bebis stannar kvar i magen en stund till är väl förhoppningarna om attt vårat sovrum blir klart innan. Men det är den enda ljusningen jag ser i att ha bebis kvar i magen.

Nu finns inga skräckexempel i världen som kan få mig att inte vilja ha igång den här förlossningen! (Men de betyder inte att jag vill höra några ;) 
  

Kommentarer
Postat av: emelie

De är nog så att de kanske ligger en liten flicka i din mage ;)

2010-08-09 @ 18:17:28
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo erkänn att du vill höra min. ;)

Haha nädå. Dessutom blir ens förlossning aldrig som de andras som man har fått berättad för sig.



2010-08-09 @ 18:23:05
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja tiden kommer alldeles säkert gå fort, i hope =)

Din graviditet har iaf gått fort

2010-08-09 @ 20:54:00
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra med Lovis

Ååå! Jag funderar och funderar! Men jag tror ni får en till liten knubbig kille :)4180 gissar vi på!

2010-08-09 @ 23:04:58
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Helena

Kan skänka dig lite hopp... Hade en hemsk och lång förlossning med Emil men med Filip var det ingen match alls! Tror att allt kommer att gå så bra och lätt för dig nu när det är andra barnet. Önskar dig all lycka till!

2010-08-10 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin