Kaosgömma

2010-08-01 - 09:34:02


Fortfarande grått och trist ute så projekten inomhus fortsätter...

Vi var upp på vinden tidigare i veckan för att hämta ner lite leksaker/speldosor som bebisen kan ha sen men det var nån annan som kastade sig över dom =) Det var som på julafton för våran trollunge och vi skulle gå igenom allt innan han var nöjd och vi kunde lägga ner dom i en låda i bebis rum.

Fortfarande bitter över bomullsfilten jag letat efter på vinden ett antal gånger men som är försvunnen =( Elias hade den när han var bebis och jag vill ju ha den nu oxå men nånstans finns den ju här hemma, frågan är bara VAR??

Skulle behöva skapa lite ordning på vinden bland alla lådor men orken till det finns inte just nu och nånstans ska det väl vara kaos! Hur mycket jag än försöker så har jag alltid nån liten gömma nånstans där det råder totalt kaos.

Nä, dra igång med dagens arbete kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin