Ompysslad

2010-08-10 - 19:23:39

Idag har jag blivit ordentligt bortskämd med först några timmar hos Karin som gav sig på mig enorma utväxt och så slängde vi i lite mörka slingor oxå. Nån ynka liten millimeter fick hon klippa bort men nu håller jag ju på att spara ut håret så mer än så blidde de inte =)

  

Efter de svängde ja förbi vid Sandra som skämde bort mig med lunch och mumsiga kladdmuffins till efterrätt =) Vågade mig på att äta lax för första gången någonsin (jag vet inte varför jag aldrig provat egentligen) men positivt överraskad vart ja!

Så nu ska jag bara försöka få min sambo att prova oxå vilket inte kommer bli de lättaste då han är väldigt försiktig med maten, men men ja ska ge de ett försök iaf =)






Kommentarer
Postat av: Ida

Superfin du blev i håret :)

2010-08-10 @ 19:39:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

Mycket snyggt!!!!

2010-08-10 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin