En helt ny bil ..

2009-09-10 - 16:33:51


I morgon bär det av mot studion, för att färdigställa alla pärmar jag pysslat med några dagar nu. Fick även tid för att sätta mig under nålen igen =) Spännande och se hur de blir efter den här gången då .....

Ikväll ska jag iaf ta mig ut i garaget och försöka städa ur bilen som är full i grus, små handavtryck på rutorna och annat spill. Så Elias får följa med mig och grej lite idag medans Fredde är ute på andra äventyr ! Kanske blir en helt ny bil när jag är färdig ;)

Bilen hamnar ju tyvärr ALLTID längst ner på listan, men nu får ja nog ta tag i oredan innan allt gror in förgott ;)




Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

2009-09-10 @ 18:49:14
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin