Var är min Pappa ??????

2009-10-05 - 17:03:36
Längtar tills ja får komma hem och krama om min lilla trollunge! Har dock mina aningar om att frågan om varför Pappa inte är hemma, kommer att komma upp. Så det blir väl till att försöka förklara på bästa sätt att hans Pappa kommer vara borta några dar i veckan.

Vi får väl ha så mycket mys stunder och andra påhitt hemma så tankarna inte kommer upp alltför ofta!

Annars då ....

Ikväll ska vi nog försöka skruva ihop sängen iaf, Jag & Elias alltså! Efter vi bytte rum med Elias så har vi sovit i vardagsrummet och de lessnar man på ganska snabbt kan ja lova.

Idag försvann mina jätteljusa slingor iaf =) Eftersom slingorna var så jätteljusa och mitt andra hår så mörkt så kändes de som jag hade gråa slingor i håret ....

Nu är dom borta och håret en helt annan nyans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin