Tidsoptimisten

2009-11-14 - 21:04:46


Varför är det så, att när en kille säger "ja kommer om en liten stund" så kan det innebära flertal timmar innan man får ringa å fråga om dom faktiskt lever fortfarande ??!!

Fredde är EXPERT på att dryga ut 10 min tilll 2 timmar om det är så.

Har precis lagt Elias och väntar på att just den där korta stunden nå sitt slut & tidsoptimisten ska komma hem snart. Undra hur lång tid de tar om jag INTE ringer och påminner honom om att han kanske skulle ta sig hem snart ?!??!

Ahja, myser lite i soffan så länge. De brinner i kaminen, ljusen brinner i vintermörkret å ja tittar på Twilight för säkert 20 gången =)

"- Your scent is like a drug to me..., your like my own brand of heroin "

Tänk om HAN som jag lever med kände den dragningen och kunde komma hem snart !!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Känner verkligen igen det där...

-Ja, men de ville ju att jag skulle dricka lite kaffe.

Karlar!

2009-11-15 @ 21:30:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin