Pedant eller inte..

2009-11-01 - 09:18:44
Alla som känner mig vet att jag kan vara en aning pedant ibland, men det finns även en sida av mig när jag är en riktig slarvmaja.

Även jag har mina gömmor!

Ni vet när man plockar undan och vissa saker bara flyttas med hela tiden, tillslut åker dom in i nån garderob eller nåt där jag kan stänga dörren och slippa se oredan. Det är inte borta men JAG ser de ju inte ;)

Om jag sen tappar lusten att plocka undan leksaker som dras fram, disk som aldrig tar slut och ta undan annan röra som av nån andledning exploderat i mitt hem, så kan jag släppa allt istället.

"De kan stå, jag plockar undan de sen"

Så tänker ja nog om de mesta under dom dagarna, sen blir det storstädning en annan dag när lusten infinner sig igen..

Det bor en liten slarvmaja i oss alla...


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack tack ja de gör de verkligen!!

Hehe jag är också ganska pedant, eller ja jag driver nog min sambo till vansinne rätt ofta, plus att han är en slarver, häftig kombination va, hehe..

2009-11-01 @ 10:29:14
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin