Bilmusik ????

2009-03-22 - 14:49:46
Tack för alla GRYMMA kommentarer på sista tiden, ni är guld värda =)

Idag har han varit en riktig solstråle min lilla älskling =) Har rivit ur hela sängen nu och bäddar för sina gosedjur här i vardagsrummet, haha underbara unge.

I morgon bär det av till Västerås för en HELDAG alldeles själv !! Ska bli så skönt att få komma bort ensam, lyssna på musik och shoppa lite. Elias födelsedag börjar ju närma sig så jag tänkte försöka handla klart till honom, kommer nog springa på en hel del affärer i morgon och kika på allt från möbler till skor =)

ikväll måste jag dock försöka bränna ihop en ny skiva, problemet är bara att jag brukar få ihop till 5 låtar kanske sen står de totalt stilla.

FÖRSLAG på BRA bilmusik ?????????

 


Lady Gaga - Paparazzi



Airbourne - Runnin Wild

Behöver INSPIRATION !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst äre bittert när man sätter igång radion så är det bara skit? Bilmusik är asbra =)



fast jag har märkt att till vissa låtar kan det harkel bli lite så att bilen börjar köra lite fortare.... vissel vissel

2009-03-22 @ 14:58:07
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Linda

Oj..bilmusik är jättesvårt att utsäga på förväg...Beror på väder, humör, om man hittar nåt på shoppingen, hastighet...Ja det kan va lite allt möjligt som spelar roll när man väljer!

Själv kör jag lite Lars Winnerbäck om jag ska ha vårkänslor..man blir helt enkelt så glad!



Nomy och Social Distortion om man ska va lite "cool" och köra lite fortare och få upp stämningen lite...eller Nightwish..evenesence.. eller annan rock funkar lika bra.. Man är liksom lite "queen of the highway"



Men det som brukar funka bäst är en gedigen blandning efter digilistan..Det funkar jämt och är vattentätt!



Ha en underbar shoppingdag imorn och hoppas du hittar nå bra musik att spela!

2009-03-22 @ 16:48:00
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Ha det GÖTT i v-rås och njuut av ensamheten =D

2009-03-23 @ 07:57:03
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin