Lämnar lyxfällan och bäddar ner mig med SLASH

2009-03-26 - 21:49:59


Sitter och slökollar lite på lyxfällan, även om det är precis samma sak i varje program typ. Alla verkar gå igenom en stor förändring och även om dom handlat som galningar under flera år så ordnar dom upp allt på några dagar sen så har personerna ändrat sitt köpbeteende och är hur nöjda som helst med att leva på det allra nödvändigaste, YEAH RIGHT !!!
 
Fredde sitter klistrad framför tv spelet ikväll så filmkanalerna kommer jag heller inte åt, så det är bara att gilla läget med dessa värdelösa program som visas idag. Ahja, kanske lägger mig och läser lite i stället...



Har nyss börjat läsa biografin om SLASH, min barndomskärlek =) Haha sjukt men så var de, Ja när man var liten då drömde man om mycket =) Ska iaf bli kul och se om den här boken är lika bra som dom senaste biografierna jag har läst, som Nikki Sixx " heroin diaries" och Mötley Crue´s "the dirt".  



Nä undra om man ska knapra i sig några hårda mackor för att vara lite snäll mot min mage =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fan. Du var bra mycket coolare än jag!

Min barndomskärlek var ju Joey Tempest från "Europe". Inte riktigt lika hård som Slash =)

Pussar

2009-03-27 @ 06:10:06
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin