Byter ut kaffet mot vatten ....

2009-03-28 - 14:28:00
Har precis slagit mig ner framför datorn med ett stort glas vatten breve. Elias sover och Fredde är ute på annat idag, så jag försöker ta tag i lite små pyssel här hemma som blivit liggande ett tag nu. Har precis satt in alla papper i pärmar, eftersom vi staplar allt på hög tills de inte går längre, och nu gick de inte längre. Målat lite och fixat iordning Elias bollhav som nu står alldeles ensamt i vårat vardagsrum, de blir lite mer efter fredagen då våran lilla krabat blir 2 år =) Jisses, 2 år och nyss var han ju bara en liten bebis, Jaja det är bara at inse dom är inte så små som man tror, inte så länge iaf.

Pappa har varit här och lagat våran tvättmaskin så nu kan jag tvätta igen utan att allt vatten rinner ut över golvet, TACK för de Pappsen, Du är GULD värd !!

Nästa vecka ska jag fixa det sista innan kalasen till helgen som kommer, ut med inbjudningar, köpa hem allt och få nån ordning på köket förstås.

Nä undra om man skulle fortsätta med vardagen då, fastnar ju lätt här och blir sittandes annars =)

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

tiden går fort ja :S

2009-03-28 @ 14:55:09
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin