Bitter

2009-03-26 - 13:32:22


Det är ju inte bara förbannat drygt att gå arbetslös med denna jävla låga inkomst, nu har jag tydligen stämplat upp ett visst antal av mina dagar då SÄNKS ersättningen ÄNNU MER !! Varför ??? Ja dom jävlarna ska väl pina oss som inte har ett jobb att gå till.Så vad gör man ?? Dags att sälja av sina grejer kanske ?? Eller ställa in alla sommarplaner ??? 

Nää nu är jag kanske lite väl bitter, men vafaan hur kul är det att behöva sitta innanför dom här väggarna och inte göra nånting för att ekonomin sätter stopp !! Det är så mycket som måste skjutas upp för att MIN inkomst inte räcker till.

En NORMAL inkomst TACK !!!!


Kommentarer
Postat av: Sophy

va drygt :S

2009-03-26 @ 14:06:14
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Maria

Man kan bli komplett GALEN på a-kassan och dess "regler" och "principer". Jag fick - för det första - vänta i nästan tre månader på att få min första utbetalning. Trots att jag betalat in en förmögenhet till dem varje månad i hur många år som helst. Det är ju min försäkring vid arbetslöshet.

Dessutom verkar de inte ha något som helst intresse av att hjälpa alls. När jag får en fast tjänst igen så funderar jag allvarligt på att lämna både fack och a-kassa och ha en privat inkomstförsäkring.

Lycka till med jobbsökandet och att du hittar ett välbetalt och roligt jobb snart!

2009-03-26 @ 14:56:50
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Anonym

De är inte skoj! De är rent ut sagt förjävligt!!!

Jag då som inte ens stämplar!! FY FAN..

Jobbar på stopet men de är inte mycket att HURRA för men tur jag har de iaf..

2009-03-26 @ 18:04:43
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Johnny Cash

ät gräs

2009-03-27 @ 00:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin