Ett avbrott för lite tårta

2009-06-01 - 07:54:00

Helgen har handlat om arbete, känns som det aldrig kommer ta slut men nu börjar de ju faktiskt synas lite skillnad iaf. Om dom nu bara kunde börja med garaget nångång så alla högar med grus och sten försvinner, och att resten av gården kan planas ut. Nu står det material och grejer precis överallt.

Men vilket toppenväder de har varit i helgen iaf, vi har varit ute precis hela dagarna från kl 8 och fram tills 21-22 nångång. Elias har slocknat redan klockan 18, innan vi har hunnit ut ur rummet har han i princip somnat.

Igår hade vi ett avbrott iaf för att åka hem till svärmor å få lite mat och tårta =)

  

Elias lyckades få in Farmor i tältet oxå, även Farfar hamnade där efter en stund så det var fullt kalas i tältet med andra ord =)

  

Fotboll, crossåkning och en massa spring ...

 

Dax att ta tag i dagen och bege sig ut i solen snart då ! 


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin