Konstverk med krita

2009-07-16 - 18:41:36

Vi slöade lite på soffan medans Elias drog fram varenda leksak han hade i sitt rum ....
Elias kommer ut gång på gång .....

Elias
- Mamma, Pappa titta va fiiiint

Jag & Fredde -
Mmm jättefint, svarar vi lite nonchalant och Elias springer tillbaka in i rummet

Elias -
Titta Titta, Elias gör jättefiiiiiint

Jag & Fredde
- Mmm, de blir så bra så 

Vi tror ju självklart att Elias fortfarande sitter och bygger med sin tågräls och tänker inte så mycket mer på de. När jag sen reser mig ur soffan och kommer ut i hallen får jag syn på Elias som står med en SVART krita och ritar för fullt på dörren in till hans rum. 



Elias vänder sig och ler - Titta Mamma, Elias gör ju jättefiint ...
 

De var bara att ta fram diskmedel, sätta sig ner och skrubba ... 


 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Det DÄR känner jag igen =D

2009-07-17 @ 08:28:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hi hi! Känner också igen det där. När Johanna var i 2-årsåldern var hon också vägg-, dörr- och köksskåpskonstnär. Problemet var att hon använde svart tuschpenna. Undrar varför hyresvärden krävde omtapetsering när vi flyttade?!?!

2009-07-17 @ 10:25:05
Postat av: Helene

Det var jag som skickade inlägget ovan... går lite snabbt ibland.

2009-07-17 @ 10:26:47
URL: http://ivantanpalillskrutten.blogg.se/
Postat av: Frida

Tycker nog att det skulle ha fått vara kvar jag ;) haha Det var ju konst ;)

Tur att det var med krita och inte tuschpenna i alla fall.

Kramar

2009-07-17 @ 18:43:38
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin