Andra läggningen utan nappen

2009-07-24 - 18:49:52

Elias vaknade på natten efter en mardröm och ville inte lugna ner sig alls utan nappen så jag fick ge mig för att han skulle somna om. Men jag fortsätter att försöka och ikväll somnade han på 10 minuter utan att fråga efter nån napp.

Han är i en period där han brukar vakna och vara ledsen en gång på natten så vi får väl se hur det går inatt då men det är skönt att läggningen verkar funka bra UTAN iaf =)

Hoppas på en natt utan mardrömmar .....


Kommentarer
Postat av: - H*

- det hoppas vi alla på ;P

2009-07-24 @ 19:17:42
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin