Furuvik

2009-08-08 - 20:58:30
  

Måste säga att trots att Elias bara är 2 år gammal så är han ENORMT mycket tuffare än sin Pappa som knappt vågade gå i närheten av dom lösa djuren.....

   

   

Elias hade inga problem att springa omkring bland djuren =)




     

En hel del karuseller, massor av godis och lite underliga figurer här och där ...

   

Poolvattnet var visst inte speciellt varmt =) Båda grabbarna gav upp ganska snabbt.



Ja skrattade så ja trodde ja skulle dö, när Fredde åkte den här karusellen med Elias. Fredde var en aning för stor och Elias sitter på insidan !  Så när dom flög omkring där så såg man inte mycket mer än Fredde som satt och log =)

   

Vädret var toppen, solen var superstark så vi höll oss mest skuggan om den möjligheten fanns.

  

Efter en sån här dag finns ingen energi kvar,  utom hos Elias som tog en liten tupplur på vägen hem !! Så han håller oss nog vakna ett par timmar till ....




Kommentarer
Postat av: Miss*E*

Så söt unge! :D

Furuvik är nice,både för stora å små,bor alldeles i närheten jag :)

ett tips om du vill få mer besökare till din blogg är att kika in här http://www.viraltrafik.se/?riccan

busenkelt och helt gratis! :D

2009-08-08 @ 21:03:40
URL: http://ericadanielsson.blogg.se/
Postat av: anne

:)

2009-08-08 @ 21:20:48
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Zofie

Ni verkar ha haft en underbar dag!

2009-08-08 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin