Jobb, Jobb, Jobb ...

2009-08-23 - 13:19:59

Som vanligt är det full gång här ute på gården idag igen!

Jag fick den stora äran att rensa ur våran skräpbod idag & gissa om jag kastar MASSOR !! Ganska skönt att få göra de själv faktiskt, annars är Fredde med och ska spara på precis allting.

Har slängt på lite mera gräsfrön oxå men mer än så blir de nog inte i år =( Vi har nog insett att vi inte kommer hinna eller ha råd med att få klart hela. Den sista biten få bli till nästa år istället.....

Just nu är de mest brådis med att få på färgen på garaget innan vädret säger stopp !!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänk vad fint det kommer bli när allt är klart :)

Men från och med torsdag är det bara nöje och inget jobb :) Jippieee

Kramar i massor

2009-08-23 @ 19:28:47
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin