Åska

2009-08-10 - 17:09:51

Idag kom åskan över oss, de känns inte lika jobbigt som de har gjort tidigare iaf. Innan jag fick barn var jag absolut LIVRÄDD när åskan gick men nu har ja lugnat ner mig en aning. Bryr mig inte så mycket, så länge den håller sig på avstånd förstås.....  



Stod i fönstret och kikade lite för jag tyckte mig höra att den kom närmare
, och precis när jag sticker fram huvuidet vid fönstret ser ja blixten bara nån meter utanför fönstret  å sen smäller de så ja trodde fönstren skulle explodera !!!

Nä, när den kommer SÅ nära då är de fan inte kul .....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja Thilde är likdana! Har inte somnat än! Har gått in med henne 3 gånger nu! de blir verkligen frustrerande!!

Men som sagt de är barn, och dom testar ju en också! Här hemma är de ju nästan bara Pappa som gäller nu!!

Men jag hoppas att efter nån dag nu när hon varit på dagis att hon ska komma in i rutinerna igen!!



Jo annars är de bra med oss!

full fart, ja jag jobbar och står i.. :)

Du då??



Kram

2009-08-10 @ 20:43:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Tessa

Myyyyyyys..... ;-)

2009-08-10 @ 21:05:32
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Rosida

Omg! :o Läskigt, jag vågar inte sticka huvudet ut ur fönstret när det åskar... Gömmer mig under täcket för känns som att åskan ska få tag på mig annars...

2009-08-13 @ 21:31:42
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin