Baby travel

2009-04-05 - 19:31:58


De vart en vända till Borlänge idag för lite inköp inför resan och annat som Elias ska ha till dagis. Stövlar, vanliga skor, sandaler och en sulkyvagn åt Elias, medans jag & Fredde skämde bort oss med lite nya kläder och jag fick min nya resväska =) . 

http://www.babyproffsen.se/2007/wnasp/asp/bp_imageinfo_07.asp?id=19&fileid=112505&folderpath=/disk2_1/venture/Babyproffsen/Hemsida_2007_bp/Samlat+2008/nyheter_tmp&filename=???&dbfalt=125&falt=BabyTravel&cat=115

Fast Elias vagn är SVART !!!!

Har lite funderingar på att sälja i väg våran Emmaljunga scooter nu när vi har den nya vagnen, den funkar kanske inte så bra på vintern men Elias vill ju mindre och mindre sitta i vagn och vi har ju faktiskt en sittdel till liggvagnen om det skulle vara så att vi ska ut och åka vagn i vinter. Ahja, ska fundera på saken ...... 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Säg till mig först om ni ska sälja andra vagnen.. :-D Vi håller ju på å letar scooter åt Mathilda...

Så vi e intresserade beroende på priset.. :-D

2009-04-05 @ 22:03:47
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin