Den som spar han har ....

2009-04-18 - 11:20:36
Bloggar från verandan idag ......

Sitter och försöker klura ut vart jag ska börja i all oreda här på gården. Det finns verkligen INGEN som sparar på så mycket skit, som min sambo. ALLT kan tydligen vara bra att ha nångång i framtiden, om sidådär 10 år och vi inte kan lägga ut en hundring och köpa nytt. Det är alltså inga stora grejer utan bara massa smått skit som jag aldrig tror vi får nån användning för.

Så idag tänker jag inte kompromissa nå mera. Just nu är han börta på annat så jag är hemma och passar på att dra fram en hel del som bara SKA bort nu, sen på eftermiddag har vi en del att ta itu med när de gäller saker jag vill ha bort och jag tror att han tycker vi kan spara och ha kvar. De här blir nog en spännande diskussion =)


Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Du gör HELT rätt..haha..lika bra att passa på när han är borta, så brukar jag med göra ;-)

2009-04-18 @ 19:53:40
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är bara länken som fattas sen är du med och tävlar söt :)

2009-04-18 @ 20:12:16
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja men eller hur.

och ja, om det är några som behöver vård och ska spärras in är det tjejerna.

2009-04-18 @ 22:05:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin