Snö

2008-10-29 - 10:03:30
Tittade ut genom fönstret och såg att det snöade, oerhört deprimerande nu kommer vintern på riktigt !! Visst har vintern sina ljusa stunder oxå men i det stora hela handlar det om att skrapa rutor, skotta snö, isig kyla och mörker. Nej jag är ingen fantast till vintern alls. Det enda intresse jag har haft till vintern är när jag kunnat åka upp i backen med snowboarden och det är inte ofta man har tid med de längre.

Trots min negativa inställning till vintern hoppas jag iaf att det kommer snö som får ligga kvar, för det är väl nog illa utan att det ska behöva vara slask och ännu mörkare. Med snön blir det iaf lite ljusare och barnen uppskattar ju vintern på ett annat sätt.



Elias & Fredde från förra vintern !!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va underbart med snö :) Nu är det snart dax att ta fram julgrejerna gumman!!! Puss

2008-10-29 @ 11:37:31
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin