Ett tappert försök

2008-11-24 - 14:37:16

Dagarna blir färre och färre innan det är dax att åka ner till Stockholm och kliva på båten. En resa där fyra galna brudar ska ge sig ut på vattnet under ett dygn =) Vart lite nervös idag när jag såg att snön vräkte ner och på aftonbladets första sida uppmanas att dom som har möjlighet skall stanna hemma !!!

Det gäller väl dom närmaste dagarna för Frida lugnade mig och sa att om bara några dagar skulle det bli varmare igen, Puuuh !!  Varför Vinter ?? Varför inte sommar året runt ??

Hehe, Fredde gjorde ett tappert försök i morse och skulle vara lite extra hjälpsam.  Han väckte mig och sa...

-Jag sätter i motor/kupévärmaren i bilen så att du slipper sätta dig i en kall bil.

Ligger kvar en stund extra och drar mig innan jag tar mig upp för dagen. Tar god tid på mig eftersom idag slipper jag minsann borsta snö, skrapa rutor och värma en isig bil.

När jag kommer ut får jag syn på en iskall bil som är full i snö, öppnar bildörren och konstaterar att kupévärmaren är trasig.

Tappert försök älskling att vara lite hjälpsam men uppmärksammade du inte när du satt i sladden att ingenting hände ?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin