Underbara Unge =)

2008-05-28 - 19:33:19

Spenderat dagen med min underbara son ute i sommarvärmen.. Vi har plockat på gården, rivit upp stenar, klippt gräset och grävt ner sista pelaren för altanen.. (Pelaren fick Fredde hjälpa till med)

Elias har roat sig med att slänga ner grus och sten i rören vi har grävt ner & självklart har en och annan näve grus slunkit in i munnen oxå.. Verkar mumsigt de där =)






Innan vi lägger oss i dag ska vi försöka hinna med:

* Kvällsmat
* Ta fram saxen och klippa Fredde
* Skriva ut alla papper vi ska ha med oss

Nej, nu ska jag slänga i mig maten och t itu med dessa saker så det blir kväll nångång !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin