Försenad..

2008-05-20 - 18:48:37
Fick tillbaka en frisyr idag =) Äntligen blev man av med det slitna platta håret.. Beställde ny tid för färgning den 10 Juni blir de.. Blir nog en mix av blonda och mörka slingor.

Var inbokad på informationsmöte på arbetsförmedlingen kl 13 idag oxå... Kl 13.05 stod jag och betalade klippningen. 10 min försenad stapplade jag in där och SJÄLVKLART blev jag därför totalutfrågad om de mesta.. Hmm, "Du där som kom in lite senare än alla andra..... " Ja men jag utstod en timmes föredrag om hur man söker jobb och hur arbetsförmedlingens hemsida fungerar!! En bortkastad timme som jag aldrig får igen. På torsdag är det dax igen, filmvisning på ca 20 min .. Skulle ju vara smidigare att slå ihop allt till ett möte men tydligen ska det spridas ut på så många dagar som möjligt...

Kvällsbad, barnprogram, välling & God Natt .... Nu har lillen lagt sig för natten och jag har bäddat ner mig på soffan med datorn i knät.. Väntar på att min kära sambo ska komma hem sen blir det SJÄLVKLART nytt avsnitt av Desperate Housewifes !!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Längtar tills imorrn, är så nyfiken på hur håret blev. Kramar i massor

2008-05-20 @ 21:45:21
URL: http://missloka.blogg.se
Postat av: Therese

Vill ju se ett kort nu när du klippt dig!! :-D

Kram!

2008-05-22 @ 19:53:41
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin