Vårdag!!

2008-03-16 - 20:38:05
Spenderade nån timme ute idag .. Fredde började riva en del på våran altan & snart är det äntligen dax att börja bygga =) Jag & Elias var ute och gick en vända, sen smaskade vi i oss lite frukt och kikade på Pappa när han arbetade =) Jag hann även med att göra en välbehövlig städning av våran bil.. Har säkert dammsugit ur ett helt grustag.. Men nu är den ren och fin igen.. (på insidan iaf)

Mormor har varit hit och hälsat på idag oxå, hemkommen efter 2 veckor utomland, Jättebrun.. Inte ett dugg AVIS =)
Jag vill oxå ta med mina älsklingar och komma bort ett tag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin