PEACE AND LOVE

2008-06-25 - 14:34:57




Imorgon bär det av till Borlänge =) Tyvärr måste jag jobba mina 4 timmar på eftermiddagen först men efter utstämpling glömmer jag jobbet till dagen därpå iaf =)  Tur man börjar kl 12 annars kunde de blivit en ANING seeeegt .



Hardcore Superstar



Sahara Hotnights



The Hives

Är NÅGRA av banden som är på Torsdag. Det blev bara en dag eftersom Fredagen består av mys med min lilla Elias & lördagen är det fest med tjejerna i Ludvika.

Resten av banden på Torsdag:

Torsdag
Alice in Videoland
Amanda Jenssen
Andi Almqvist
Anna Järvinen
Caesars
Cansei De Ser Sexy [BRA]
Entombed
Happypill
Hardcore Superstar
Hurriganes [FIN]
Hästpojken
In Flames
Jason Mraz [US]
Kaizers Orchestra [NO]
La Puma
M A Numminen [FIN]
Mando Diao
Manu Chao [FR/ES]
Markus Krunegård
Martha Wainwright [CA/US]
Melissa Horn
Miss Li
Opeth
Organismen
Petter
Pugh Rogefeldt
Sahara Hotnights
The Hives
The Pigeon Detectives [UK]
The Wombats [UK]
Those Dancing Days
Timo Räisänen
Vanity BLVD
Wolf

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Hoppas ni får det kalasbra =)

2008-06-26 @ 08:35:49
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin