Kaosrummet

2008-07-25 - 07:35:57
Idag bär det av till Falun för inköp av material till verandan & min garderob. För några månader sen var jag så ivrig att få börja göra iordning mitt alldeles egna garderobsrum, men det prioriterades inte så högt utan hamnade längst ner på listan. Men NU ska jag äntligen få köpa hem lite grejer så jag kan börja få ordning på allt i mitt "kaosrum" som Fredde så fint kallar de. Men vadå, hur lätt är det att hålla iordning om jag inte har nånstans att hänga upp eller lägga undan alla saker då??!!

Framåt kvällen när det har svalnat av en aning måste jag försöka ta tag i mitt kaoshus =) ställa in vardagsrumsbordet som äntligen blivit målat, Tack älskling för att du ställer upp på alla mina projekt. Hänga upp nya gardiner i vardagsrummet & kanske om jag känner att lusten kommer över mig, så ska jag väl ta tag i den eviga tvätthögen som har fått vänta den senaste tiden.

Men Vem vill tvätta & Städa när sommaren äntligen har kommit ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin