Hur vimsig får man va ???

2008-07-30 - 12:26:30

Först ringde dom från DHL och berättade att våra trädgårdsmöbler hade kommit och skulle levereras hem i morgon =D Gissa om jag blev lycklig !! Äntligen har vi möbler att fylla ut våran altan med, nu saknas bara nya dynor.

Kort därefter ringde dom från försäkringsbolaget och ja tänkte vilken lyckodag allt löser sig på en gång nu får jag hämta ut ny telefon m.m. oxå, men det lyckan försvann snabbt. Polisanmälan hade dom fått in men jag hade väl glömt att skicka med kvitton !!! Seriöst, hur vimsig får man va ??? Tänkte mig inte riktigt för där så nu får jag väl vänta ytterligare en vecka innan jag får tillbaka mina saker. Virrig, jag ??!! Tror du !!


Kommentarer
Postat av: Frida

Dom hann komma alltså.. Va roligt :) Men nu får jag ju inte se dom i helgen :( suck..

Nästa vecka måste vi ses flera dagar tycker jag :)



Puss gumman

2008-07-31 @ 08:00:14
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Låt han gå utan blöja, och så fort det kommer kiss tar du fram pottan. Så har ja gjort.



Men det brukar lösa sig av sig själv, när dom kommer underfun med pottan.

ENda man kan göra är att ha den frame.



puss kram till er



2008-07-31 @ 11:18:22
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Vart har ni köpt utemöblerna? Jätte fina!=)

2008-08-01 @ 08:56:11
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin