Febern har äntligen gått ner ..

2008-02-22 - 19:44:55

Igår var det inte roligt för lilla Elias...
Så fort febernedsättande medecinen slutade verka steg febern direkt till över 40 grader .. Slö & Ledsen hela dagen... Någon vanlig mat ville han då verkligen inte ha men välling, vatten & Nyponsoppa var det inga problem att få i honom så han fick då i sig massa vätska iaf ... Till kvällen när vi skulle försöka lägga Elias steg febern till 40,8... gissa om jag var orolig då men efter en dusch och lite medecin gick febern ner något iaf ...
Ville inte sova själv så kl 20,00 gick hela familjen och la sig...

Idag har han varit mycket piggare och gladare... lite feber på förmiddagen i morse och nu på kvällen men annars feberfri... Hoppas att det ger med sig helt nu.. Jag är glad bara jag slipper dom höga febertopparna !!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat & Vila när Elias äntligen har somnat...
Hoppas på att älsklingen får vara feberfri Nu ...

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars lilla Elias..=(..Skönt att det är på bättringsvägen iaf=D..Här är Alicia oxå frisk nu, snorig bara men ingen feber..=D..Visst blir man orolig när dom får så hög feber, inge skoj=(..

Kramar till er!!

2008-02-23 @ 11:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin