Nytt år, nya tag

2008-12-31 - 11:30:12
Sista dagen på de här året ....

Nu början, nya tag !! Eller ja det är väl vad man säger iaf, nyårslöften man ger som oftast bryts innan januari månad är slut. Eller ja, visst finns det sånna som klarar av att hålla sina löften oxå.

Självklart har även jag bestämt mig för att förändra saker och skapat nya mål under 2009, men jag avlägger inte detta som ett nyårslöfte utan hoppas bara på det bästa och ger mig fan på att jag ska klara av att genomföra mina planer och försöka uppnå mina mål.



Det bästa med ett nytt år är väl iaf en TOM, NY almanacka =) Finns de nå bättre än en helt ny almanacka som ännu inte klottrats sönder med saker att göra och komma i håg. Den är som mitt extra minne, ALLT skrivs upp där. Man kan säga att det är både som mitt minne och min dagbok. Den är personlig och innehåller det mesta i mitt liv faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har beställt därifrån också! Hur smarta som helst...

Ses imorgn?

2008-12-31 @ 20:28:06
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :DDD

2009-01-01 @ 14:00:09
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin