Ute i arbetslivet några timmar

2007-10-08 - 12:03:57

Då har man spenderat fyra timmar på nya jobbet idag =) Elias var hos sin farmor & farfar i Saxdalen...
Ska jobba 4 timmar varje dag i två veckor.. försöka lära mig så mycket som möjligt under den tiden .. sen ska jag kunna jobba om jag behövs.. skönt att kunna spara föräldrardagar om man får gå ut och jobba lite extra!!

Klart att jag saknar Elias men han har det så bra hos farmor och farfar...
Tack för att ni ställer upp & tar hand om våran lille kille !!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att få jobba lite va? Träffa vuxna människor!
Pussar & Kramar

2007-10-08 @ 22:53:56
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se
Postat av: Milla

Duktig flicka som jobbar !

2007-10-09 @ 13:07:00
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin