Träffar vännerna ....

2007-10-24 - 18:47:48
 I går så var vi hem till Cissi & Engla och hälsade på under dagen... Elias var väl jätteglad och nyfiken på Engla när vi kom dit men efter ett tag när Engla "pratade" lite för högt så vart han rädd och blev jätteledsen... 
Flera gånger blev han ledsen ...Stackars Engla fick ha nappen i munnen till slut så Elias skulle lugna ner sig... Han var nog lite trött oxå så han var väl lite överkänslig just då .... Tycker ju om Engla annars !!!

image78

Idag så kom Frida, Tomas & Tuva och hälsade på !!!! Det var längesen sist.... lite fika blev det... Tuva delade bulle med Mamma Frida & Elias fick smörgåsrån... (Elias lyckades dock få alltihopa att hamna under bordet istället för i munnen, mycket roligare att bryta sönder och kasta på golvet =)

image79

image80

Jag & Frida försökte som vanligt få några fina kort på våra barn men idag var det inte det lättaste... Tuva ville absolut inte vara med på kort och Elias han var väl mest intresserad av vad Tuva gjorde.. Men några gånger lyckades vi iallafall få dom tillsammans på bild =)

image81

Tuva hjälper Elias med Nappen =)

image82

Cissi & Engla skulle oxå kommit och hälsat på men dom dök inte upp ...
Cissi skulle ju kanske jobba..... Vi saknade Er iallafall...


Mormor kom på besök på eftermiddagen oxå... Ännu mera fika för Elias =)
Sedan bar det av till Saxdalen å hälsa på Farmor & Farfar....
Efter en lång dag somnade lillkillen på en gång ..... I morgon blir det lite shopping i Ludvika =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag visste ju inte att det var igår vi skulle ses =( Buhuuu!
Jaja, det blir väl fler gånger =D
Puss på er!

2007-10-25 @ 22:33:10
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin