Dreamin In A Casket

2007-10-16 - 17:13:25


Lyssnar på nya Hardcore Superstar skivan nu !!! Kan vara en av dom bättre skivorna dom gjort...
Iallafall så spelas den hemma, I Bilen...
Ja även i huvudet på mig under dagarna =)

image75


I morgon får vi insatsen till öppna spisen insatt... Som vi har väntat på det !!
Äntligen får vi lite mysvärme ...

Elias Farmor & Farfar ska vara här och vara barnvakt under dagen medans jag & Fredde ska till Falun !!
Fredde ska operera knät för 4 och sista gången nu...
Hoppas att det blir bättre den här gången !!
Jag ska väl springa runt lite i affärer så länge och kanske handla lite till Elias ...

Ikväll ska vi väl inte höra så mycket ....
Åka och köpa lite mat (Orkar inte laga mat idag heller).....
Sen blir vi nog sittandes framför tv:n skulle ja kunna tro !!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja! Nu tycker jag allt att ni ska ta och komma hit =) Ja, nästa vecka ska jag inte jobba fullt likamycket så så tycker jag att vi tar och svänger förbi hos Camilla!
Pussar i massor (Engla skickar några slängkyssar till Elias!)

2007-10-19 @ 19:37:02
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin