Äntligen börjar det bli klart ...

2007-11-11 - 12:25:13


Då var det snart klart i Elias rum... Taket är målat, tapeterna uppsatta... Bara golvet kvar !!!!!
Nästa vecka får jag börja pyssla och möblera rummet =)

6,30 i morse vaknade Elias... Då var det dax att Gratulera Pappa på Fars Dag ....
Paketöppning & massa bus vart det =) 
En liten promenad ska vi försöka klämma in idag  ... Gäller att passa på medans solen är framme och det är någolunda behagligt att vara ute !! Älsklingen ligger på soffan och sover så vi väntar bara på att han ska vakna !!!



Ikväll blir det Myskväll med Tacos ....Miami Ink och ett avsnitt av Desperate Housewives =)
Inge mera arbete den här helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin