Tjejfest, Lekdate & Kvällsmys

2007-12-11 - 18:47:44

Då var det kanske dax att skriva lite igen då ....

I Lördags var vi på tjejfest hemma hos Frida i Hagge...
Gick husesyn (Hade lätt kunnat gå vilse) & sen blev det massa skvaller, dricka och allmänt tjatter =)
Efter mycket heta samtalsämnen så tog vi oss in till stan...Silver Dollar blev det...
träffade lite folk som man inte sett på ett tag... det är ju alltid spännande...
Hade riktigt kul...måste vi göra om snart igen tjejer !!!

Söndagen blev fruktansvärt lugn... då kändes lördags festande av ...
Tog mig i kragen och följde med in till stan iaf...
Upp till Brorsan en vända och självklart vart det skräpmat...=)

Igår bar det av till Smedjebacken, Billiga Nisse...
Cissi & Engla var med oss så vi kikade väl runt där ett tag innan det var dax att åka hem igen...
Köpte massa kolor som var riktigt äckliga ...
Men det var lite kläder till Elias och nya gardiner till mig =)så det var inte helt bortkastat ....

Idag har vi varit ner på BVC... 8 Månaders kontroll...
Sen åkte vi till Slogåsen och hälsade på Tessa & Mathilda.

                   

På eftermiddagen bar det av in till stan....
Frida ringde och sa att hon skulle in till stan så vi mötte upp henne och Tuva ...
Kikade runt lite i affärer men det vart bara ännu en ny mössa till Elias =)

     

Kvällen har vi bara myst och busat med lillkillen...
Nej, Dax för kvällsmaten & självklart ladda om tvättmaskinen IGEN !!!!
Puss & Kram

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin