Ljusslinga Nr 2...

2007-12-15 - 20:05:12

Till slut kom vi iväg till Smedjebacken idag....
En vända in på Nisse´s å kikade... Lite smått vart det & ett nytt soffbord som vi får hämta på Måndag.
Tyvärr hittade vi ingen ny ljusslinga...
Det får väl vara i år då =(  .........................Tänkte jag =)
Väl framme i Saxdalen fick vi mat & jag fick gnälla lite över att jag inte hittat allt jag skulle ha ...
Visade sig att dom hade en slinga över så vi fick ta hem den =)
Jättegulligt av er !! Satt upp den på en gång vi kom hem....
Så nu lyser det här på Lågnäsvägen oxå....

Elias är full i bus som vanligt =)

         

              

Vill bara poängtera att det är PAPPA som har klätt Elias i Leksandsdräkt ....
Jag hade inget att göra med klädvalet idag =)


Annars går vi mest & väntar på julen här
Storhandling i morgon...
Sen ska jag & Elias in till stan på Måndag och leta reda på lite fint julpynt...

Bara lite mer än 1 vecka kvar nu .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin