Buuus mitt i maten

2007-12-07 - 16:59:31


Man kan ju alltid ha lite roligt medans man äter =)
Lillkillen här har nämligen kommit på att man kan bita tag i skeden så mamma får kämpa lite med att få ut den igen =) Ler med hela ansiktet & skrattar lite =) Jättekul att krångla lite med Mamma...

Igår var vi förbi en vända vid Tessa & Mathilda....
Roligt när barnen börjar upptäcka varanndra lite mer...
Det blev dock en kamp om leksakerna =)
Brukar bli så nu för tiden med våran lille kille som gärna ska ha allt samtidigt =)

                   
(Stulit bilderna från Tessa´s Blogg)

Har precis kommit hem från stan... Släppte av två lite smått berusade herrar =) .....
In en vända på systemet inför morgondagen oxå.... !!!
Ska bli riktigt kul i morgon... Det bär nog av hem till Cissi först på dagen....
Lite skvaller, smink och några glas vin ska nog fylla våran eftermiddag...
Sen är det dags att bege sig mot Hagge =)

Ikväll ska jag och Elias mysa lite innan det är dags för han att sova...
Kanske smaka på farmors mjuka pepparkaka =) Tack så mycket !!!!!!!
Sen ska jag krypa ner under täcket och kika på Idolfinalen....
Få se vem av tjejorna som tar hem det här då ....
Tror nog att Marie vinner fast Amanda är ju förstås min personliga favorit !!! Jaja vi får väl se ... 

image181 

Mamma & Pappa Älskar Dig Elias ....


Kommentarer
Postat av: Tessa

Marie SKA vinna... :-)

2007-12-07 @ 20:07:25
URL: http://tessa84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin