-10.... Usch va Kallt

2007-12-14 - 10:31:36

-10 var det i morse... sånna här dagar är det extra skönt att man slipper ut och skrapa rutor och bege sig i väg till jobbet .. Jag & Elias tände en brasa istället och kröp ihop i soffan under täcket...
(Elias låg väl i och för sig inte stilla speciellt länge)

Äntligen helg... Vi ska kika in på Nisses och försöka hitta nått att pynta lite med till jul & Självklart en ny ljusslinga nu när våran gammla inte lyser nå mer ....
Köpa hem massa mat & kanske nån sista julklapp oxå!!!
Sista veckan nu ska man väl försöka få allt klart...

Idag ska vi iaf inte göra nånting annat än Tvätta(som vanligt) ...
Blir mest massa bus med Elias och till kvällen kanske nån film & TACOS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin