Inte vad jag hade väntat mig

2010-01-14 - 19:14:02

Besöket hos BM gick väl sådär!

Blodtryck: 105/60
HB: 127

Blodtrycket var ju lågt sist oxå å det är väl därför jag har sån yrsel ibland, men ja slipper iaf järntabletter än så länge. Något som var mindre bra var ju att jag hade alldeles för hög sockerhalt.

Det ska ligga på under 7 och min låg på 8! Så på tisdag ska jag till labb för att ta mer prover och kolla om det ligger högt och om jag måste träffa läkare. Min BM sa att det kunde vara något tillfälligt oxå och det hoppas jag verkligen.

Så jag håller tummarna att det visar sig vara en tillfällighet och att proverna är bra på tisdag.

Testet dom ska göra är att sticka mig i fingret, ge mig nå sött och vidrigt att dricka sen sitta och vänta i 2 timmar innan det är dags för stick i fingret igen. Ingenting får jag äta heller från kl 00 på natten till 10 på förmiddagen, sen gäller de att försöka behålla allt oxå för hamnar jag framför toan då är de bara att börja om.  Det kommer vara de svåra eftersom jag har morgonillamående och får inte äta frukost.

Hoppas att kanske min vän Cissi följer med och håller mig i handen =) De skulle inte vara helt fel med sällskap!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Å stackare, har hört att den där drickan inte är ngt vidare god.

Hoppas det går bra och att det bara var ngt tillfälligt.

2010-01-14 @ 20:35:03
URL: http://familjenochja.blogspot.com
Postat av: Hanna

hehe ja. Men resan fram till bebisen är ju speciell. Att vara gravid har både sina fördelar o sina nackdelar. men nu lär de då dröja innan jag blir sugen på att vara gravid igen! jag hade också jättelågt blodtryck så jag vet hur de är. Det är nog ganska vanligt att man har högt socker ibland, håller tummarna för att de bara va en tillfällighet!

2010-01-14 @ 20:46:19
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh! Jag skulle fråga hur det gick idag men fanns inget bra läge juh. Vi ses imorrn så får vi pratas då. krams

2010-01-14 @ 22:32:18
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Emma&Arvid

Åhh mysigt med sommarbarn, dom kan jag rekommendera :-D..



Ja men toppen med lite komihåg, och så är dom rätt charmiga också :-)..



Hoppas värdena blir bättre med sockret och så, inge roligt när det krånglar..

2010-01-15 @ 19:39:57
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Therese

Usch,vad tråkigt att värdena inte var så bra,men hoppas att det bara är nått tillfälligt! Fick åxå göra sånt när jag väntade Thea,trots bra värden,men pappa har diabetes,så därför fick jag gör adet, å det är inte speciellt gott..! :/ LYCKA TILL o hoppas att det bara är nått tillfälligt! KraM!

2010-01-19 @ 19:05:53
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin