Borde jag sitta här inne ????

2009-04-22 - 20:15:59
Efter en kylig kväll utomhus så är ja nu nerbäddad i soffan !! Mysbelysning är ett måste =)

 

Eftersom jag inte är så mycket till hjälp ute på gården just nu så har ja ingenting annat att göra. Kan vara skönt att få en lugn kväll oxå, men ja tycker lite synd om Fredde som står ute med motorsågen och fixar med alla trädstammar som så småningom ska bli ved. Men vad ska jag göra ??? Tror INGEN vill se MIG med motorsågen i handen, då kan de nog lätt bli väldigt fel. 

Beundrar honom verkligen som faktiskt ger sig fan på att det ska göras klart nu och står där ute ensam och arbetar fast jag VET att han tycker det är totalt värdelöst tråkigt. Älskar dig, mer än nånsin ...

Jag får stå redo när det är dax att klyva och stapla i stället ;)
 

Idag har vi haft besök av tjejerna =) Visst hann vi med en del vuxendiskussioner trots vilda, lite övertrötta barn ?!!?

 

Efter en stund i bollhavet ser håret ut såhär =)

 



Trots några dispyter över leksakerna, så trivs våra små troll med varandra .....

 

Efter att flickorna åkt hem var vi ute några timmar på gården, Elias är helt överlycklig nu när vi har en grävmaskin på gården så det är svårt att få honom att fokusera på nåt annat =) Ja lyckades en kort stund när vi hittade på lite slaggstenar som vi tvättade och plockade med.

Ser fram emot nästa DATE på lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en underbar dag gumman!!! Otroligt fina barn har vi :)

Längtar också tills på lördag!! Ska bli jättetrevligt :)

Kramar i massor

2009-04-22 @ 20:20:00
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin