Rensar och sorterar

2010-09-26 - 17:11:20

Har gått igenom och sorterat bland korten som legat på köksbordet och väntat på mig ett tag nu ;) Har fått för mig att jag ska rensa och sortera lite här och där bland mina kaosområden här hemma.

Det ska ordnas på vinden bland kartonger, påsar och leksaker, allt ligger helt osorterat där uppe. I en kartong kan det tex. ligga barnkläder i olika storlekar, blandat med leksaker och skor. Hittar absolut ingenting där uppe längre! Så i morgon bär det av in till stan för att köpa hem stora lådor att förvara allt som ska vara kvar, resten åker ut!

Hittade på dom här bilderna på Elias från modevisningen vi var med på förra vintern!

    

Gissa om jag var stolt då när min älskling trippade ut bland alla människor med ett leende =) Trodde faktiskt inte att de skulle gå till en början men han hade jätteroligt med alla andra barnen.

    

Hehe, min frisyr tog en hel dag att få klar, med två stycken som tog varsin sida och det såg precis likadant ut dagen efter oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra med Lovis

Ja, lilla solstrålen skötte sig utmärkt. Du, du borde permanenta dig så där ju, du var ju assnygg :P

2010-09-26 @ 20:53:24
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin