Snart över...

2010-09-19 - 19:42:20

Sjuklingen från igår har det varit full fart på hela dagen! Snorar fortfarande så de blir inge dagis i morgon, men annars tror ja nog att den förkylningen inte vart så mycket värre för honom. Har dock en liten bebis som är supertäppt i näsan istället =(

Ahja, håller tummarna att det ger sig lika snabbt som de kom...

Ingen kan väl iaf ha missat VALET idag?!! Tv, tidningar, bloggar, överallt har det handlat om detta och det ska bli så skönt när det är över så kanske vi kan få läsa om nåt annat istället =) 

Eftersom jag varit rätt ointresserad och haft fullt upp med annat den senaste tiden så behövde ja lite hjälp! Så ja slängde mig på telefonen i morse och ringde upp min älskade vän, Cissi (hon brukar ha mycket bättre koll på sånt här) som uppdaterade mig lite, så efter de visste ja precis vart jag skulle lägga min röst. Nu återstår att se om det blir nån ändring på Sverige dom kommande åren...

Va skulle jag göra utan dig gumman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin