På önskelistan

2010-09-23 - 21:01:38

Kikat runt lite efter nåt att sätta upp min önskelista =) Har länge kikat på namnbrickor med barnens namn på men de har aldrig blivit av. Vill ha brickorna i ÄKTA silver då jag har mitt halsband på mig jämt och vill inte ha missfärgade brickor efter några dagar...

Så om du läser de här nu älskling så vet du ;)


http://www.alskadebarn.se/

Har tittat lite på julklappar åt barnen oxå! Varje år tänker jag alltid på att ja ska börja köpa klapparna i tid, men det slutar såklart med att ja springer runt bland alla andra i december iaf. Men nu SKA jag börja i tid!

Till Kevin ska jag iaf beställa en sån här...



Elias älskade ju sitt bollhav när han var liten men då hade vi en vanlig bassäng jag fyllt med bollar, den tog mest plats och var ivägen. Den här är fylld med bollar och utrustad med dragkedja! Bara att dra ihop så är de ett stort mjukisdjur istället, bara att lägga undan om man vill.

Till Elias finns det desto mer att välja mellan men har inte bestämt mig än.






Kommentarer
Postat av: Sandra med Lovis

Haha! Ja äkta silver ska det vara ;P Man vill ju ha dom fiiina jämt ju..

Vart finns det där bollhavet?? Sån vill Lovis ha :P

2010-09-23 @ 23:18:08
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: emelie

Gud vilket hörligt bollhav =)

2010-09-24 @ 12:18:55
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan rekomendera uttryckdig.se när det gäller handgjoda namnsmycken i silver! Är kanon nöjd med mitt, har två brickor med barnens namn och ett hjärta på ena sidan och ordet kärlek på andra sidan. Ett litet tips bara!

2010-09-25 @ 19:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin