Magkatarr...

2010-09-17 - 19:21:40

Då var graviditeten över och då kommer magkatarren som ett brev på posten! Varje dag den senaste veckan har smärtan i magen funnits där. Under båda graviditeterna har jag inte haft krångel med magen alls, men så fort det är över är den tillbaks alltså!

Finns inte så mycket jag kan göra åt de eftersom det inte är nåt speciellt som utlöser det. Medicin har jag inte ätit mer än mildare varianter då jag haft ont, men som sällan hjälper iaf. Ahja, bara att härda ut, de borde väl lugna ner sig snart hoppas ja.

Nu blir det fredagsmys med mina hjärtan....



Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

åh så mysigt de såg ut då... :-) jag har haft mycket magkatarr när båda varit små, innan man hittat rutinerna o så..hoppas de släpper lite för dig när ni också kommit in i de n ya rutinerna!

2010-09-17 @ 19:39:14
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin