Hösten

2010-09-14 - 16:26:50

Kevin sover och Elias sitter här brevid och kollar på film! Med sånt busväder som de är ute idag kan man inte göra så mycket annat.

Men trots vädret så älskar jag hösten! Fram med blockljusen, bära in ved till kaminen & mysbelysning i fönstren. Varma sockor, myskläder och filtar =) Höstkvällarna när man får vara inne och mysa med sina hjärtan är inte helt fel.

Att vara ute i busvädret är väl kanske inte så skoj, men allt kan ju inte vara bra heller ;)

     

Men kan man inte vara ute och leka så kan man ju alltid mysa lite med brorsan...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka gullungar!

2010-09-14 @ 16:38:41
Postat av: Frida

Ser så mysigt ut när underbaringarna tittar på varandra på bild nr 2. Tänk att du nu är mamma till 2 underverk gumman! Kramar i massor till er

2010-09-15 @ 19:30:14
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin