Fullbokad vecka

2010-10-24 - 13:03:39

Sitter i soffan och tittar på barnprogram med Elias, medans Kevin och Fredde sover middag! Kevin har varit helt hysterisk på förmidddagen och ingenting hjälpte verkligen! Han som nästan aldrig krånglar nå länge annars. Nu sover han iaf och där får dom ligga båda två nu tills dom sovit ut ordentligt!

Barngympan var de ju idag, just de! De hade jag inte en tanke på i morse, men jag såg att ja inte var ensam iaf =) Kom på det en halvtimme före men där satt vi i pyjamaser allihopa och barnen hade knappt fått i sig sin frukost. Får väl ta en löprunda med Elias på eftermiddagen istället ;)

Så går de när man har en vimsig mamma =/

Veckan är fullbokad...

Måndag: Tar med mig barnen till Borlänge, strosar runt lite på kupolen (ingen shopping för min del dock) och träffa min underbara vän! Kanske slinker vi in och kikar på klänningar för speciella tillfällen oxå ;)

Tisdag: Mot VÄSTERÅS! Ikea & julklappsshopping (Gör ett försök att få klart alla julklappar nu så slipper man fundera nå mer på de! 
 
Onsdag: PLAYDATE!

Torsdag: PLAYDATE!

Fredag: Till Karin på zynk för att få nån ordning på håret sen vidare mot Falun för en helkväll med mina underbara tjejor!


Elias får vara hemma från dagis den här veckan oxå! Fick reda på när ja ringde förra veckan, att det går springmask bland barnen och det är inget jag vill ha hem! Usch, ju mer ja läser om de desto mer funderar jag allvarligt på att isolera oss! (Kanske inte så drastiskt då, men nästan) Han har andra kompisar han kan leka med så vi bokar in oss där istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin