Läkarundersökning

2010-10-19 - 12:57:26

Man kan ju to att när barnen är sjuka så sover dom bort dagarna, men nejdå! Kommer ihåg när Elias var lite mindre då låg vi på soffan och myste med film och godsaker när han var dålig, nuförtiden är det en helt annan sak.

Mer rastlös än någonsin springer han fram och tillbaka, klättrar på allt som går och lyssnar inte ett dugg. Konstigt nog hostar han faktiskt mindre när han härjar som värst, men så fort han lugnar sig så är den hemska hostan tillbaka igen. Fick ringa Vc så nu finns det iaf bättre hostmedicin att hämta ut på apoteket (hoppas natten går bättre nu)

Snart får vi iaf hoppa ur pyjamasen! Kevin ska ner på läkarundersökning + längd & viktkontroll. Spännande och se hur de går, har ju inte varit där på några veckor nu.

Återkommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin